Online pénztárgépek éves felülvizsgálata

Az online pénztárgépet használó ügyfeleknek a hatályban lévő 48/2013. (XI.15.) NGM rendelet 48. §. alapján az online pénztárgép megszemélyesítést (vagy legutóbbi éves felülvizsgálatot) követően,
365 napon belül kötelező a pénztárgépek éves szervizes felülvizsgálata.
A 2016. április 02-án hatályba lépő 9/2016. (III. 25.) NGM rendelet értelmében, amellyel módosul az online pénztárgépekről szóló 48/2013. (XI. 15.) NGM rendelet, az online pénztárgép éves felülvizsgálatot kizárólag a pénztárgép üzemeltetési helyén végezhetjük el, szervizünkben NEM!

Az éves felülvizsgálat elvégeztetése az online pénztárgépet használó felelőssége!

Mivel ez kötelező érvényű, a NAV ezt ellenőrizheti és a határidő lejárta után mulasztási bírsággal büntetheti. A felülvizsgálatot kizárólag NAV nyilvántartásában szereplő pénztárgép műszerész végezheti el.

A feladat elvégzéséhez szükségesek:

  • Pénztárgép
  • Pénztárgépnapló
  • Működési engedély (vagy másolata), vagy a telephelyre vonatkozó egyéb okirat megléte.

Szervizünk az alábbi típusok esetén tudja vállalni a szerviz tevékenységet illetve az éves felülvizsgálatot:

  • Euro-150TE Flexy (A014)
  • Euro-50TE Mini  (A184)
  • Micra Nano N
  • Micra Sento M
  • Micra JotaM-S